lördag 17 juli 2010

En dag idag




Det blev något av denna mullrande dagen också...
Körde hem till mamma, känns som vi har trackat henne rätt många dagar nu.. ;P
Moster Helena kom också dit.. Åt lunch o mös lite ute i trädgården medans solen va framme..
Vi tog mod till oss o körde ut till Sternö.. Jo, det va ju väldigt modigt (o kanske lite dumt..) gjort!
Noel hann knappt tjata i sin mormor i vattnet förrän det började dra ihop sig stora gråa moln på himmeln.. Lite därefter kom ett muller o sen började regnet droppa så sakteliga, för att sedan förvandlas till ett skyfall.. Dock hann vi in i bilen innan hela himmeln öppnade sig =)
Noel försökte rymma lite in i snårskogen.. Vem fick jaga rätt på honom? Självklart den som inte hade några skor på sig - Helena! =)
Annars har det mest vart mys här hemma.. Vi har skjutsat moster in till Sbg, hon skulle in på Kristianstad Dagarna med några vänner. Tog oss en liten mysrunda efteråt.. Ner till Grammahagen (and YES, we found the badplats!!!!) Kikade på en stuga där också.. Sen vidare. Istaby o sen ut till Torsö.. Kikade på en stuga där med.. Även något som man verkligen inte kan kalla stuga.. Hallå??? Kod till grinden?? Vad tror de, att de bor i Stockholm City eller??!
Idag har min kropp intagit otroliga mängder onyttigheter, så nu ska jag tvinga upp mig själv på crosstrainern, kanske får stå där hela natten, haha..
Ne.. hur ska jag då hinna sortera kläder??
Hembiträde? JA TACK - vem som helst får jobbet, bara ni jobbar gratis! Obs, jag bjuder på mat o dricka =) Haha..
Nej..
Vi hörs imorrn, nu är det färdigpladdrat!
Puss

Inga kommentarer: