lördag 5 juni 2010

Rutiner


Blir lätt att sånt faller bort när de små är sjuka.. Men de har krupit tillbaka hit, sakta men säkert. Sååå skönt! Allt är som det ska, eller ja.. som det va innan, haha.. Vi kommer väl aldrig bli som vi ska ;)
Men jag är så fruktansvärt trött på lilles hosta.. Vad är vi inne på nu? 3 veckor kanske? Det är liksom något som inte stämmer med denna hostan.. Tar min lediga dag på onsdag o våldgästar Hälsoringen. Snart måste jag få klippkort där (eller besöksförbud.. )
Orkade minsann släpa upp mig på crossen igår.. Men jag kom på minst 10 andra saker o göra för o slippa, haha..
Jaha, o pappa Rickard jobbar idag.. Chockerande?
Så.. jag sitter här i min ensamhet o äter frukost. Fil o musli. Älskar affärer som har musli i lösvikt! Då kan man välja precis vad man vill själv.. Massa nyttigheter o gott istället för socker.
O den sedvanliga hinken grönt te =) Har hittat ett superduper gott te - Green Gunpowder heter det, finns både i påse o som löste! Mumma..
Nu sitter jag mest bara o svamlar igen känner jag..
Om lite mer än 5 timmar börjar jag jobba.. Noel ska va hos sin farmor o Anders. Funderar på o köra lite tidigare dit, så man kan ta sig en långprommis i de underbara bokskogarna..


KÄRLEK

Inga kommentarer: