fredag 4 juni 2010

Härliga dagar... svävar förbi








Har haft helt fantastiska dagar, märks kanske lite eftersom jag är en aning frånvarande här då ;)
Imorgon är det tillbaka till verkligheten, då börjar jag jobba igen.. Blev lite ledighet i samband med bröllopet, o lite "ledighet" i samband med sjukdom.. (kanske mindre roligt)
Är ledig nästa gång på onsdag (?!)
Önskar iallafall fint väder till er som är lediga i helgen, ja.. jo till er som jobbar också, haha..
Denna dagen har spenderats med mamma, Malin o givetvis min lille man.. Vi har vart på diverse blomställen o shoppat loss =) Va på ett ställe som jag varmt kan rekommendera! Vilken trädgård denna kvinna har! En riktig liten oas, mitt i ingenstans...
Vi hann minsann med lite glassätande i Mjällby också! Nej.. jag drack bara kaffe (klappar mig själv på axeln..) Får nog ha svinat färdigt för ett tag nu, haha..
Har städat som en tok här hemma idag, får se hur länge det varar denna gången ;)
Nehe, nu ska jag göra mig en kopp te o mysa lite med min man, känns som jag träffar honom väldigt sällan o sporadiskt just för tillfället. Ja.. han va ju med på bröllopet iallafall =)

Puss

Malin, det finns en anledning till att du o Dull inte fick vara med på bild... Jag tror du hade dödat mig - långsamt o plågsamt om jag lagt ut den bilden.. MEN, you know I Loooove you =)

Inga kommentarer: