söndag 6 juni 2010

Sömniga söndag

Nu sitter jag här.. petar i mig lite frukost.. Ska köra o jobba om lite drygt 15 minuter.
Kom på igår när jag var på väg hem att jag inte hade någon middag till idag. Så då det blev till att slänga ihop något. Men jag va minsann i säng till 23 =)
Har dock sovit sjuuukt dåligt inatt. Älskar mina "sömnlösa" perioder, eller inte kanske =/ Så ja, en aning trött kan jag väl erkänna att jag är..
Slutar 15 idag, tro jag, haha.. Ska hem till Rickards mamma o Anders på middag, ska bli mys!
Ska även ta med mig pjucksen o ta några varv på slingan - gött!
Ser ut att bli en helt fantastisk dag idag också!
Har förresten hittat en fruktansvärt vacker bild på datorn, på min vän Hanna. Men ni får ge er till tåls till senare, dett är ju nämligen internet on the country, o har inte så mycket tid ;)
Ha en underbar dag!
KÄRLEK

1 kommentar:

Hanna sa...

On me? Blir nyfiken om man för en gångs skull lyckas fastna. haha.