tisdag 22 juni 2010

Hopp Hopp



Nu glömde jag visst en dag igen =)
Igår va jobbedag o en mycket trevlig sådan! "Klick" it is, mellan min fina "brukare" o mig! Vi har otroligt mycket att ge varandra!
Efter jobbet åkte vi hem til Noels farmor o Anders, där fick vi god mat o härligt sällskap..
Idag har även det vart en jobbedag (älskar o jobba mån-fre!!) Lika fin den =)
Malin o Ludde har vart här idag, vi har lagat mat ihop (okej, mest Malin..) o grabbarna har tränat. Lilleman har badat, verkar va hans nya grej sådär.. Vill mest bada hela tiden. Han o Malin satt o hade djupa samtal inne vid baljan =)
Även Malin har vart duktig ikväll o crossat, vilket jag alldeles strax ska göra också =/
Antar att det blir sängen direkt efter duschningen.. Klockan börjat bli sent..
Har gjort en liten snabbcheck på IKEAS hemsida.. Liten preview på vad som komma skall ;)
LÄNGTAR!!!
Ja.. det var väl en mindre uppdatering på vad som hänt och så..
Nu får jag kasta mig upp på monstret.

Goder natter o puss!

Inga kommentarer: