onsdag 23 juni 2010

Snart midsommar


Om 2 dagar är det midsommar, den ska firas hemma hos mormis o morfar - ska bli såå mysigt!
Vi kör dit redan på förmiddagen, Noel ska åka ut med morfar på 4-hjulingen o plocka björkris.. Sen ska vi hjälpas åt o klä stången. Jag är en sucker för familjehögtider =P
Denna jobbedagen har vart precis lika härlig som de andra. Jag GILLAR det!
Dock missar min lille man midsommarfesten på dagis imorgon, han har fått en läbbig hosta o feber.. Tycker att sjukdomarna avlöser varandra.. =/
Nu ska jag ta o mecka ihop lite räksallad till mig.. Börjar knorra o magen..
När lille har somnat ska vi nog bege oss ut i trädgården o pula lite..
Kanske en sväng på crossen sen..? (huuuu...)
Imorgon ska det bakas bröd o sägas upp diverse abbonnemang, fler planer dyker väl upp ;)
Sov gott alla fina!
Puss

Inga kommentarer: