söndag 20 juni 2010

Dopdag





Dagen inleddes med dop för lilla Alicia idag. Fint dop o vacker flicka. Min lille man va duktig i kyrkan, vi satt o bläddrade i Noas Ark o viskade tyst om djuren.. Han tyckte Alicia va söt i sin klänning =)
Hans första fråga när vi anländer till kyrkan: -Mamma, är detta Alicias hus? Vad svarar man på det liksom..? Nej, det är Guds, eller va..?
Fick lätt o god middag o världens längsta tårta serverades!
Körde o köpte lite fika o körde hem till lilla mormis, söndagar - the holy mormor-Noel dag =)
Dock stannade jag o Rickard kvar idag.. Lilla Malin kom på en kopp kaffe o vi pratade bil o annat smått o gott.
Noel o mormor badade.. Han är verkligen kille.. Totalfokuserad på dattar, oh jisses, mormor hade också en kisse-lisa, precis som mamma..! Tillslut hade Noel också det.. Han ville ju inte ha en pillepopp då! Både jag o mamma kissade nog på oss lite av skratt. Skrala, underbara lilla unge!
Kvällen har spenderats med... håll i er... STÄDNING! Jag borde ha världens renaste hus så mycket som ja städar.. Men ack, så är icke fallet ;P
Nina har vart här en sväng med lite tvätt, lite kaffe o skitprat på det så va det mys =)
Imorgon är det jobbedags - jippie!!!
Nu ska vi nog krypa till kojs.. Eller jovisst ja.. jag skulle nog ta golvet i badrummet först..

Puss på er!

Inga kommentarer: