onsdag 2 juni 2010

Mmm... solsken!








Vilken härlig dag vi har haft! Trots att min käre son tyckte att vi skulle stiga upp 4.00... hrmm..
Vi pulade lite här hemma.. Eller ja, jag städade o Noel gjorde mest tvärtom, haha..
Sen körde vi minsann o kidnappade Malin! Glassbåten i Sölvesborg blev vårt första mål. Gotte kan jag ju bara säga.. Solen värmde o glassen var.. ja, lika god som glass brukar vara ;)
Sen körde vi ut till Tredenborg, gick lite på stranden o kände på vattnet (som till vår stora chock va ljummet!?) Lekte lite på lekplatsen.. Där även en skum kille à la rastafari guy dök upp från ingenstans o började prata med Noel (why??) O lika mystiskt förvsann han igen.
Lilleman är frisk (eller ja.. bättre) ögonen är fortfarande sisådär, o hostan håller i sig. Men feberfri o pigg är han iallafall! =)
När vi strosat omkring lite, o snackat lite med kossan på golfbanan så började det skrika i kaffetarmen.. Då körde vi hem till lilla mormis o morfis. Fjäskade in mig så vi fick mat också ;)
Min gobbe jobbade sent idag.. så honom har jag mest bara sett en skymt av.. Me klippt gräsmattan, det har han hunnit med! Duktig du!
Jaha, o jag gör det sedvanliga - städar.. O det lär jag hålla på med en stund till. O ja.. fortsättning fäljer imorgon =)


Kärlek

1 kommentar:

Unknown sa...

Den där Rastafari mannen var otroligt hemlig och jag svär på mitt liv att han hade indianmockasiner för jag hörde inte att han kom smygande! Eller när han smög därifrån.

Nej, han måste har varit Laberos okände son från ett litet rastafari äventyr.

Tack för idag må jag säga. Lika fantastiskt som alltid å du min livspartner.