fredag 14 maj 2010

Sitter här..


Då va fredagen här, vad det nu innebär..
Sitter o surfar runt o kollar på trädgårdsmöbler till baksidan. Har hittat en grupp som det nog lutar mest mot (den som jag lagt ut bild på..) Kikar lite på grill också. Men älsk mumlade något om att mura själv..
Har satt mig ner vid datorn o tagit en liten paus o allt plockande. Insåg att jag inte ha något tvättmedel - dilemma, haha.. Känns så kasst o köra iväg o handla bara för att man felas en grej =/ Kanske lilla söta mamma vill handla en på vägen hit..?
Idag ska mojjan som sagt komma hit. Vi ska börja baka kräftpajer till bröllopet. Har gjort bra med plats i frysen för dem =)
Noel ska åka till farmor o Anders o sova där inatt, o vara där heeela lördagen! De kommer säkert ha superskoj =) Men.. mamma kommer sakna som vanligt, haha..
O självklart är varenda ledig minut redan inplanerad ;P
Den store mannen i huset ska jobba på söndag.. Funderar på om han skulle köpa en husbil så han slipper köra hem mellan sina älgapass..
Mmmhmm.. o det verkar som vårt badrum ska få den sista touchen i helgen - glasblocken ska upp o dörren ska sättas (skönt o slippa stå slickad mot väggen när man duschar, haha.. Måste ju säga att trägen vinner!
Nej, nu ska jag gå in o ha lite djupa diskussioner med min son. Kanske hörs senare idag..
Puss

Inga kommentarer: