fredag 14 maj 2010

Lilla bloggen



Fattar inte varför min blogg har blivit så lustig.. Många av mina funktioner bara försvann.. Känns lite stenålders =/
Har haft en supermysig dag. På förmiddagen mös jag med min lille goe. Givetvis gick jag här o plockade under tiden, haha..
Sen kom älskade mamma, 3 kräftpajer har vi gjort till bröllopet. Hon hade gjort 1 till hemma nu ikväll. Sooo 2 kvar =)
Vi bakade även en provtårta, den som ska vara till bröllopet - mumsi!!!
Mamma tyckte jag eldade lite väl bra här hemma idag, vi toppade väl på 27 grader. Jag kan väl inte hjälpa att jag är frusen??? Haha.. Stackars mamma, hon fick sånna svettningar, o Rickard avled nästan när han kom hem! ;)
Sen kom Noels farmor o Anders o hämtade lilleman, han bara sprang ut till bilen.. Hejdå - puss puss, älskar dig mamma. (Ahhh... sakna mig unge!!!!)
Mannen har målat sista vändan i garderoben medan latmamma satt o kollade Bella&Tyra show på datorn =)
Sen begav vi oss ut i trädgården en sväng.. En humla jagade mig o mordhotade mig. Jag lovar, han stirrade på mig o skrattade lömskt! Jag nällade mig 4 gånger på häcken, då tyckte jag att det var dags att slänga in handduken för kvällen.
Så, nu sitter jag här, nyduschad o väntar på att Rickards konstiga tv program ska ta slut så vi kan kolla på filmen han hyrt (som säkert är lika konstig den..)
Imorrn är imorrn o vi får se vad den dagen bjuder på.
Sov så gott alla!

Puss

bjuder på bilder från gårdagen

Inga kommentarer: