torsdag 13 maj 2010

Säger godnatt

Ojoj.. man blir trött av middagar fulla med folk. Inget negativt, vi hade jättetrevligt o blev mätta som.. ja... Mycket mätta helt enkelt.
Min kära man (ja, jag är inte så sur på honom längre..) har målat i garderoben, jag behövde inte ens tjata (!!?)
Glömde kameran hemma hos mamma, fattar inte att jag alltid måste glömma något.. Mysko, but that´s me ;)
Massa trevliga planer för de kommande dagarna =)
Måste ju erkänna att jag börjar bli lite nervös inför möhippan.. Becca ringde Helena idag, o när hon kom tillbaka hade hon ett mycket lurigt ansiktuttryck.. Har jag sagt att jag älskar er?? Säger det iallafall.. Älskar er mina fina! Tänk att det finns personer som förgyller ens liv så =) Mina fina vänner o min fina syster!
Nej, nu ska jag sluta sitta här o mala...
Sov gott alla fina!
Puss

Inga kommentarer: