torsdag 13 maj 2010

En liten röd dag

Jaha.. här sitter jag.. Tycker att jag är lite halvduktig då jag laddar upp lite bilder på facebook. Blir liksom inte att man gör det när man lägger så mycket bilder på bloggen.. Men efter lite klagomål så ;)
Har pratat lite med min FinaJoss, tänker på dig ska du veta >Men, det kan jag ju säga till dig imorrn då vi träffas =)
Mmm.. o "mannen" i huset är inte hemma som vanligt. Får tacka Josse där igen, för att jag fick släppa mitt ursinne o min besvikelse till dina öron! Brukar som sagt inte hänga ut folk i min blogg, men han läser inte den ändå så det kan ju kvitta..
Jo, jag vet att han är fin o att jag älskar honom o så.. MEN, den sista tiden har vart ja... sådär..
Oo.. Jo, vi ska gifta oss för det!! Bara för att han är ett rövhål, så är det ändå honom jag vill ha =P
Renoveringen står just nu i stiltje här hemma.. Trött på o bo i detta.. Idag är nog en sån dag när jag är trött på det mesta.. Utom han den där "koko" som sitter inne i soffan =) Mammas hjärta!
Ska snart ställa mig på crosstrainern (o ni gissade rätt, är trött på den med, haha)
Sen blir det till o duscha o fixa lite.. Ska hem till pärisarna o grilla idag. Alla kidsen - wihoo!
Nu låter det som mitt barn sågar sönder något..
Jaja.. återkommer ikväll..
Pussa!

Inga kommentarer: