onsdag 19 maj 2010

Ojdå?

Vet inte vart gårdagen tog vägen.. Men inte 1 minut av den spenderades framför datorn..
Det gick emot mig igår.. Va tvungen o tanka innan jobbet, tog 200 år innan Statoil tog mitt kort(dags o beställa nytt?) Så blev nästan sen =/
Jaha.. o IVA hela dagen. I will tell you.. Ansikte mot ansikte.
Körde som en raket för o hämta min efterlängtade lille plutt när jobbdagen va slut. Som vanligt kom han springandes mot mig med öppna armar (som sagt.. den roliga biten är att Hämta)
Idag ligger det dock på mig o lämna eftersom jag jobbar kväll, mindre kul..
Hela familjen körde hem till lilla mormis, hon är minsann lite ensam nu den stackaren när morfar är i Ungern =) Givetvis köpte vi 2 lådor jordgubbar på vägen dit! Liksom lite utav en ritual, haha. Men pappa kom lite senare. Jag, mamma o Noel hann minsann upp till bilprovningen med mammas bil. Hon va så nervös för o göra det själv. Så då packade vi in oss som den lilla tajkonfamilj vi är, haha..
Sen skjutsade de mig till Elin, provning av brudfrisyr, blev nöjd på första försöket!
Kände mig som en prinsessa =)
Sen käkade vi kebabrulle hemma hos mamma, jag o mamma delade.. Men vi orkade ändå inte äta upp. Normal size??? De kan ju inte va gjorda till 1 person!!? Sen hem..
Ja, jo.. såg DH igår (som alla andra..)
Idag kommer jag inte heller blogga mera..
Dagen bjuder på (just nu en god frukost), en runda på crosstrainern, dusch..
Hmm.. 2 st. sprutor, 1 på hälsoringen o 1 på Previa =/ Sen jobb till 22 ikväll.
Inga roliga bilder har jag o bjuda på idag heller..
Återkommer imorgon (kanske mitt liv har blivit lite mer intressant tills dess, eller.. kanske inte, haha)
Puss

Inga kommentarer: