måndag 17 maj 2010

Informationsfyllda måndag!





Jaha, då va första dagen på IVA avklarad. Min hjärna rinner över av all information!
Förstår verkligen varför det är 4 veckors introduktion där!!!
Har längtat ihjäl mig efter min lille pojk idag.. Vi kramade varandra länge o kelades rejält när jag kom hem efter jobbet =)
Min dag började med ett pass på crosstrainern, ville kräkas där jag stod.. Kändes som mitt i natten =/ Men nu är det gjort iallafall, haha..
Har faktiskt mest ägnat mig åt att mysa hela eftermiddagen/kvällen. Jo, o tvättat upp all tvätt med (självklart eller?)
Har gjort soppa som jag kan ta med mig till jobbet imorrn.. Planera, planera..
Idag har jag pratat med prästen som ska viga oss. Vi ska dit på torsdag o "repa" ;)
Han lät verkligen supertrevlig!
Fick genomlida en grötfrukost utan mjölk idag (inget jag rekommenderar!) Gissa om jag ska köra o handla mjölk snart??? Te är inte heller gott utan mjölk..
Jaha..
Min mamma hade köpt 2 jättefina pelargoner till mig idag, blev så fint på altanen! Noel hade köpt en vindsnurra o sätta i blomman (mm.. en rosa prinsessgroda, haha)
Mitt lilla gull!
Vet knappt vad jag sitter o skriver så trött som jag är.. slänger in lite bilder istället o intar soffläge.
Puss på er!

Inga kommentarer: