torsdag 20 maj 2010

Go kväll


Nu är jag hemma från jobbet. Trivs bra, härliga arbetskamrater som kan blanda både allvar o skratt. Ska ge min handledare en liten eloge som står ut med mig =)
Inga namn nämnda ;)
Dagen har över lag vart härlig, mycket sol o värme, det gillar jag!!!
Lämnade lilleman tidigare på dagis idag, de skulle ha lekdag. O vilken tur vi hade (eller mest Noel..) hans älskade dagmamma Kerstin va också där!
Jag körde hem till min lilla mamma o hade mys med henne i solen.
Sen mötte jag upp min blivande make (låter väl lite halvhäftigt?) för ett möte med prästen. Jisses, det är sååå otroligt vackert vid den kyrkan! Allt gick bra o jag hade kommit ihåg alla papper vi skulle ha med oss =)
Sen har det vart jobb 14-22...
Imorrn ska jag ha min lilla unge hemma för jag är ledig!!! Älska!!! Vi ska ha en hel massa mys =)
Nehe, nu ska jag minsann krypa ner mellan lakanen..
Sov gott!
Puss puss

Detta fina virkade (?) hantverk sitter utanför entrén vid CSK

Inga kommentarer: