lördag 15 maj 2010

My baby



Nu är han hemma igen, min älskade unge! Han ligger i sussar så sött i sin säng =)
Idag har jag o mannen min städat, städat o åter städat. Det är det vi viger våra barnlediga stunder åt (romantiskt va?) Men fy fan va grannt det blev!
O luktar som en sommaräng - fint de =)
Kom o tänka på Josse idag - när det skrålade ur högtalarna: -You and me baby aint nothing but mammals..! Haha.. (mm..lite roligt får man ha)
Va en runda uppe hos Jörgen o Nina, nästan hela köket är uppe nu! Nina strålade av lycka o stolthet =) Så tjusigt så.
Sen körde vi till Valjeviken för o hämta lille o äta middag. Han hade fått en John Deere traktor med 2 släp, gissa om han va mallig? Han hade dock velat handla hela affären, plockat ner allt o farmor fick så snällt plocka upp allt igen, haha..
De hade haft jättemysigt o roligt. Fick beviset på hans trötthet när han däckade rakt upp o ner i mitt knä =)
Nu är duktiga Rickard ute o tränar o jag sitter här o ugglar (kanske bränner några kalorier när jag skriver, haha..) Nej, monstermaskinen får vänta till imorrn, har ingen som helst motivation till det ikväll.
Morgondagen kommer bli en härlig dag, det känner jag på mig.. Men mer om det imorrn ;)
Sov gott! Det ska jag göra sen.. I mina vädrade sängkläder o renbäddat från topp till tå!
Pussa

Inga kommentarer: