söndag 16 maj 2010

Idag, idag...

Idag tänker jag vara tråkig, bara slänga in ett litet pyttigt inlägg..
Förmiddagen spenderades hemma hos familjen Jönsson/Qvist. En hel massa bus o stoj o en fikabjudning =) Alltid trevligt! Deras hus är så otroligt fint! Lite avis är jag allt ;)
Sen skjutsade jag Rickard till Jörgen, han skulle hjälpa till o fixa i huset. Fullt ös där!
Jag o lille körde hem till mormis.. Där fick vi god lunch o så körde vi in till stan o kikade på bröllopspresent, så söt min mamma, allt ska va perfekt. Älskar dig!
Sen blev det bad o mormos fina badkar. Men jag fick minsann inte vara med, jag skulle sitta o glo på bara, haha..
Nu ligger han där hemma, hos sin lilla mormor o sover.. Hon känner samma som jag för dagis.. Märklig man är..
Imorgon är min första dag på IVA - spännande!
Nehe, nu ska jag städa lillemans rum, så det är tipptopp när han kommer hem imorgon!
Sov gott!
Puss

Inga kommentarer: