onsdag 26 maj 2010

Magen gör uppror

Det finns sällsynta fall där stress faktiskt biter på mig.. Inte så att det syns eller märks för andra.. meeen, min mage goes bananas! Ohh.. har så fruktat ont i min mage, o den är.. ja.. vad ska jag säga.. i olag, haha.. Mår illa o, ja.. det andra =P
Får ser om det blir bättre, annars stannar jag nog minsann hemma från jobbet idag.
Hoppas det går om, känns så töntigt att vara hemma för en sådan sak! Men det påverkar ju hela ens mående..
Nu sitter jag o äter min sedvanliga gröt, denna gången med hallon. Känner redan hur det börjar härja i magen.
Hann förresten sola igår, 11 minuter! Hahaha. Stor mening egentligen, men lite färg blev det kanske.. Tog en bild (nää.. inget porrigt) Men kändes så Kissie o lägga ut den, så jag hoppade det ;)
Vill bara ta det lugnt idag. Ut o ta en lång promenad i skogen. Lugna ner själen lite. Jag är verkligen i behov av att varva ner. Som ni vet blir jag aldrig stressad i stort sett, men ibland blir det för mycket liksom. Men jag har lite svårt att säga nej, tar gärna på mig för mycket, mycket p.g.a att jag inte direkt "kan" känna den här stresskänslan. Vill mest bara vara liten idag. Krypa upp i soffan o kika lite på mitt yrväder som springer omkring här.
Ska nog gå ut i trädgården o plocka lite blommor som jag kan sätta på köksbordet..
Det är bra för själen =)
Nee.. nu ska jag inta liggläge o se om illamåendet går över.
Puss hej!

Inga kommentarer: