tisdag 25 maj 2010

4 dagar kvar...

Här sitter jag.. o har fortfarande inte hittat den där "stresskänslan"
Kommer väl svimma av på lördag, haha..
Igår gjorde jag det värsta någonsin, jag blekte tänderna. Inte så att det blev dåligt, tvärtom, riktigt bra (jag satt 1 timme, man skulle sitta 3, haha..)
Men smärtan, smaken o dreglet!!! My God!! Smakar fortfarande helskumt i munnen.
Jag skulle aldrig klara av o vara en Hollywoodfru, det konstaterades här hemma igår ;) Man känner sig sådär glamorös när man springer omkring o dreglar som en rabiessmittad hund..
Plockade o färgade även ögonbrynet, så ja.. jag genomled helvetets alla kval igår =P
Idag är en halvlustig dag.. Sol - regn, om vartannat hela tiden.
Har myst med lilleman o städat.. Blir inte mycket mer gjort idag gissar jag på. Ska lämna lille vid 11 - jobbar kvällen idag.
Är helt slut.. inte stressad, men slut.. Mmm.. hinner kanske sola lite innan jobbet?
Får se...
Ha en toppendag!
Puss

1 kommentar:

Jossefinan sa...

ok, då stryker jag ögonbrynen från min "to do" lista..=) hehe!! puss