fredag 28 maj 2010

Kom igen!!!






Nu får gärna detta magonda släppa! Är sanslöst jobbigt o gå runt med ett elakt magont hela tiden. Är helt slut...
Igår va dagen proppfull, från tidig morgon till sen natt.
Jag va o fick mina naglar fixade plus en provsminkning. Mycket, mycket nöjd!!!
Sen for jag o mamma in till Kristianstad, för o handla.. ja typ det sista.. Som fylle en hel Saab, haha. Fy fan va färdiga vi va sen.
Åkte raka vägen hem till henne o lagade mat. Mina älskade pöjkar kom också såklart =)
Jaha, o när maten va intagen, då fick Rickard skjutsa mig till Bromölla, för då va det biodags med tjejerna. SATC 2. Den va helt okej! =) Sitta ner?? Va rädd att jag skulle somna..
Den här dagen är om möljigt ännu värre.. Undra hur länge vi ska hålla på ikväll?
Imorgon, imorgon är jag inte Hanna Lindblom längre - känn på det.. Hanna Hofflander
We will do magic - me and my name ;P
Känns faktiskt ändå mest lustigt att Noel ska byta efternamn.. Vet inte varför.
Nej, nu orkar jag inte sitta här mer.. Mår illa.
O för alla som undrar, NEJ, jag är inte gravid!
Puss puss

O be med mig för en sådan här solig dag imorgon...
Malin!! Ser du hur stora o fina skotten har blivit - kärlek! =)

Inga kommentarer: