måndag 31 maj 2010

Fru Hofflander






Hur gammalt låter det? haha..
Vår dag var helt otroligt underbar!
De sista dagarna innan var en ren plåga. Hade så ont i min mage så jag nästan grät..
Är så otroligt tacksam för all hjälp vi fått. En del människor har vänt sig ut och in, bara för vår skull. Tack, tack, tack!!!
Perfekt vigsel, sanslöst god mat. O alla våra finaste samlade runt omkring oss.
Tack alla för att ni kom o ville dela vår dag med oss!
Denna härliga stämning o en hel dag enbart fylld av kärlek. Kan det bli bättre?
Vill även passa på o tacka alla för de fina presenterna! Kunde inte önskat oss något bättre. Alla visade att de känner oss o vet precis vad vi tycker om =)
Erik fick ta hand om vår kamera - shame on you boy! Blev inga bra bilder. Bjuder på den som ser mest normal ut, annars får ni hålla er till tåls till min fina fotograf pulat färdigt =)
Nu, tillbaka till verkligheten.. Till ett hus som inte hört ordet städning på minst 1 1/2 vecka...!

Kärlek!

2 kommentarer:

J sa...

Hej Hanna! Malin hade lagt ut en länk så nu har jag tittat på massor med bilder på din urfina lilla pojke, Grattis både till honom (hrm i ganska sent efterskott) & till att ni GIFT er gud det är ju megastort. Hälsa Rikard & gratta honom med, & hälsa Helena att jag saknar henne..& hälsa din mamma också:)

KramHej Jennie

Junitjej sa...

Vilket vackert brudpar!