lördag 22 maj 2010

Snabbt as hell




Får printa några kvicka rader.. Vet ju inte när det kommer o hämtar mig, hihi..
Kanske inte ska sitta här i turban o bh då?? ;)
Igår va verkligen en härlig dag. Jag, mamma o Noel va på stan i stort sett hela dagen. Fixade massa ärenden o jagade Noel. Många goa skratt bjuder denna härliga unge på. Säger som jag alltid sagt: Det är en gammal man i en liten mans kropp, haha!
Va på "nya" ICA också.. där hade de så mycket smakprover överallt så vi var mätta när vi kom ut =)
Sen körde vi hem till mamma.. Dit kom Alicia o Linda.. Jag pillade loss på alla dessa underbara små kroppsdelar. Mös med henne o doftade in den härliga bebislukten. Alla i närvaron blev helt betuttade i detta lilla liv. O såå roligt o träffa din mamma Alicia! Saknat!!!
Så kom en höjdpunkt för Noel, morfar kom hem! Han har vart i Ungern en vecka. Han har saknat honom =)
Sen kom pappa R o hämtade little mano o körde hem, medans jag körde vidare till min lilla fina Malin, kära syster yster tittade inom också =)
Hos Malin va jag bokstavligt talat hos "fram på småtimmarna". Vad hände? Det kändes som vi pratade i 5 minuter. Kan ju konstatera att det va liiite längre än så, haha
Nej, nu får jag fixa mig...
Pussss

Inga kommentarer: