fredag 16 april 2010

Vi












Dagen började med att jag som vanligt försökte ignorera klockan o tryckte på snooze.. Tyvärr finns det ju ingen snoozeknapp på min käre sambo ;)
Fixade oss iordning o gjorde ett besök på dagiset Trollebo, där lilleman ska vara när dagmamman är sjukskriven.. Ja, han verkar gilla stället iallafall..
Därefter körde vi in till Kristianstad.. Gick o kollade lite i en djuraffär, Noel ville ha alla djuren, helst möss (eehhh... NEJ tack!!!) Dock va han besviken över att de inte hade några lejon! Haha..
Medans jag stack upp till Previa (o nej, jag har inte tuberkolos..) så gick killarna på shoppingrunda inne på Metal. Noel fick en fin AC/DC t-shirt av sin snälla pappa. Stolt som en tupp när han kom med sin lilla påse =)
Käkade god lunch på Graffiti..
Sen stack vi till Andys - fullt ös medvetslös som vanligt där inne! Är verkligen skoj (även för oss vuxna som har barnasinnet kvar..) Där fördrev vi ett par timmar. Gissa om vi va lite småtrötta sen ;)
När vi kom hem mest bara var jag o Noel.. Medans pappa Rickard svidade om o körde iväg på en fisketur med Erik.
Kära syster yster kom hit o åt middag med oss, Noel ville mest ha blåbär.. O ja, vi kan ju säga som så.. att det syns att han har ätit blåbär! =)
Nu är det lugna gatan här hemma.. Funderar på om jag skulle pallra mig upp på crosstrainern..
Byrån till sovrummet ska meckas ihop - spänningen är olidlig.. Haha..
Sov gott alla fina!

1 kommentar:

Jossefinan sa...

sicka härliga bilder..=)