torsdag 15 april 2010

Ingen bilder idag heller..

Vet att det är kasst av mig.. men men.. Ni överlever väl till imorrn ;)
Dagen har spenderats i full kamp - Hanna o Rickard versus trädgården. Slitit som djur har vi gjort! Vinbärsbuskarna fick in ett par klockrena högerkrokar på mig. Men jag svingade spettet likt en ninja o gav mig in i striden igen ;)
Härligt, önskar dock att det hade synts lite mer.. Men vi kommer väl dit också (typ år 2035)
Cyklade med lille till dagmamman idag, o ärligt så kändes det lite som ett självmordsförsök.. 1 timmes cykling!! När hände det sist??!!
Lilla mojji kom på lite fikabesök här på eftermiddagen.. Hon o Noel läste böcker.. Det ska de få sluta med, då min son helt plötsligt börjar prata uppländska.. Neeeej, neeej! Haha..
Lilla familjen har grillat idag - gött tyckte vi alla 3 (jag åt nog för 3...) Grillat kött med hemmagjord potatissallad (utan stavfel eller grammatiska fel..)
Sen for jag iväg för lite mys med mina ladies, Melina o Sandra - alltid lika trevligt. Zappade lite mellan olika program.. Melina är mesigare än jag vad gäller skräckisar o Sandra vill bara se Antikrundan. O ni må tro att vi har roligt! =)
Nu ska jag slänga mig i duschen.. Man måste tydligen det när gubben bäddat rent ;)
Goda drömmar (fint o vuxet va...?)

Inga kommentarer: