lördag 17 april 2010

Guld





Vaknade av ett en iskall, kissig liten man kröp under mitt varma goa täcke imorse.. den lilla blöta rumpan trycktes in i min mage, o han ville ha kel.. Klart han fick, när han va torr igen ;)
Mammas lilla myspys.. Vi låg o mornade oss en stund o bara mös..
En tallrik gröt o lite fixning senare va vi på väg mot Karlshamn. Nu är kostym till Rickard fixat! Helt underbart, en sak till man kan bocka av från listan! =)
Lilleman fick nya vårskor också - adidas, de hade fått in dem idag, inte kommit upp på hyllan än.. Så granna så. Historien innan vi hade provat dessa skor, kan få vara ett oskrivet kapitel. Kan ju bara säga som så att jag i ren panik halvskrek till han som hjälpte oss:-Vi tar dem!!! Kan då även tillägga att jag hade svettats ca. 2 liter, haha... Tidig trots? Bara mamma som duger o ja.. en smula negativ över lag ;P
Efter det åkte vi till Bromölla. Där har vi spenderat hela dagen hemma hos Lisa, Micke o Maja.
En hel massa bus o lek. Noel försökte bära iväg miniakvariet. De satt o sa:-De e min mamma - Nej, det är min! Typ halva dagen. Ja.. de tyckte att de va roliga iallafall.. =)
Dessa ungar, de hittar på så mycket hyss tillsammans så man kommer inte ihåg hälften..
Karlarna grillade gott kött, så en härlig middag har även stått på schemat.
Sen hoppade pluttarna ner i badet - o efter det så bjöds det på lördagsgodis.
Som ni förstår har vi haft en helt underbar dag!
Är heeelt slut o tror att det blir en mycket tidig kväll. Orkar nog bara pilla o fixa lite grann här hemma ikväll...
Trevlig kväll!!!

Inga kommentarer: