lördag 10 april 2010

Trist? Grå? Neutral?

En del människor kan tycka det är jobbigt.. Jobbigt att jag undviker vissa saker..
Att jag är löjligt neutral.. Anses man som dum då?
Nej är då svaret!
Jag är väldigt smart mina vänner. Jag väljer exakt vilka krig jag går ut i.
Jag låter inte onödigt trams stjäla min tid o min energi. Den känner jag att jag hellre lägger på något jag bryr mig om. Som min familj o mina vänner, ja..( eller koskit.. För koskit är viktigare för mig än sånt larv ärligt talat.)
Människor som betyder något för mig, de är värda min energi, o jag lägger med glädje all tid o kärlek åt dem.
Men tro mig.. Visst finns det saker som retar ihjäl mig. Självupptagna människor som skulle behöva öppna ögonen förbannat mycket mer än vad de gör. Helt plötsligt står du där en dag o upptäcker att en stor del i ditt liv saknas. Vad ska du göra då?
Snicksnacka bäst f*n ni vill, jag är garanterat en av de smartaste människor du känner!
För att citera en vis kvinna: -Jag hugger som en kobra.
Dock känner jag inget behov av att hänga ut någon i min blogg. Sånt är för privat för mig. (om andra gör det, fine.. rör inte mig i ryggen..Men.. det är inte jag, inte min grej)

Mmm.. imorrn återkommer glada o trevliga Hanna, o då ska jag bjuda på fina goa bilder. Men just nu är jag bara en bitter liten dam. Man har ju kanske rättighet o vara det ibland?

O tack fina Mia för dina kommentaret! Alltid härligt o läsa! Stora kramar till dig o lille snyggisen så klart =)

1 kommentar:

77 sa...

Låt inte någon dum j..el ta upp din energi hjärtat...du är värd mkt bättre än så...DU ÄR FIIIIN!!!!!! hälsa dina underbara.kramen