torsdag 8 april 2010

Min mage är körd...


Min lilla förmiddag spenderades med fina Melina på ögonmottagningen i Karlshamn. Tanten gjorde henne nästintill blind, förvandlade henne till Harry Potter o viftade med en liten kloss med en svart katt o en röd bil på.. Lite halvweird, men vi hade kul som vanligt =)
Slog ihjäl lite tid i hennes soffa, med kaffe, småprat o lite tv-tittande..
Körde sen o hämtade min lilla älsk.. Käkade middag (som jag ångrar djupt nu..) sen körde jag till Josse o vandrade en runda med henne o Lilly.
Ja, tillbaka till middagen.. Jag är ju barnsligt förtjust i rödlök, vill ha det till det mesta.. Idag skulle jag dock skippat det känner jag.. Ser ut o känner mig som jag va gravid i 6:e månaden (minst..!) Känner mig nästan febrig o halvt döende.. Ja.. detta va rödlöken from hell!
Har nu slickat igen 9 kuvert med inbjudningar - sjukt äckligt! Tänk vad jag offrar mig för er ;)
Dock ser det ut som jag klämt ett flak öl innan jag skrev adresserna, hoppas postgubben är bra på o läsa...
Nee.. nu ska jag strax hoppa upp på crosstrainern (nu kan man ju det, när man innehar dusch..haha) kan ju inte se ut som en stoppad korv när jag ska gifta mig.. eller jag kanske ska vänja mig vid den tanken ändå..? Mirakel lär ju troligtvis inte ske.. Mjaa..
Sova tidigt ikväll känner jag, är slut som artist..
Trevlig kväll!

1 kommentar:

77 sa...

stackars....jag vet hur de känns..rödlök är sauuu gott men livsfarligt ...hoppas du mår bättre snart ...kramar..mia