måndag 12 april 2010

Måndag












Så.. nu är jag på bättre humör igen =)
Har vart lite kass på o skriva de senaste dagarna, men har verkligen inte känt mig motiverad..
Va hos Maggan o Anders häromdagen.. Fika o lekplatsbus, lilla Nova gungade för första gången!
Igår va det kalas, lilla mooofa fyllde år. Så en liten kombo kalas/påskmiddag bjöds det på i Horsaryd. Gott o mysigt!
Har äntligen vart o hälsat på Josse o kollat in hennes lilla Oliver. Noel o Nellie lekte på som bara den, han ville nog helst stanna kvar hos kompisen =)
Annars vet jag inte riktigt vad vi sysslat med de senaste dagarna.. Typ samma som alltid, haha..
Igår somnade mitt lilla hjärta 18.15 o vaknade idag 8.30!!! Vad har hänt?? Nu måste man kanske börja sätta klockan när lilleman blivit en sån sovtuta.. Han har ju vart min klocka innan ;)
(mmm.. precis som detta kommer hålla i sig Hanna, think not!!)
I eftermiddag ska jag med min lilla fina syster o kolla bil, ska bli spännande. Få ett litet provåk i Elektras nya bil =P (internskämt, haha..)
Sen ska min lilla bil få städas (är i sjukt behov av det!), ska ju lämna in den imorrn, o vissa gränser har t.o.m jag, tro det eller ej, haha..
Vad dagen mer bjuder på talar jag om ikväll =)
Nu ska vi baka lite, lilla familjen, ett säkert kort är ju Chocalate chip cookies - mums!
Någon som vill smaka?

Inga kommentarer: