tisdag 13 april 2010

Sprutor..


Lämnade lille älsk i vanlig tid i morse.. Grät o skulle inte dit.. När vi väl kom dit, fick jag en riktigt stor puss, en liten vink o ett hejdå mamma! Barn? Ibland fungerar de märkligt, haha..
Sen körde jag till Servicecenter o lämnade min lilla pärla.. Något konstigt elektriskt som ska beställas nytt, sånt jag inte fattar något av o inte heller direkt bryr mig om.. Tur att det finns folk som gör det ;)
Körde upp till Rickard o Jörgen o fick mig en kopp kaffe o en liten lässtund i solen, härligt!
Sen kom det mindre roliga.. In till Kristianstad för en hälsoundersökning på Previa.. Ja, det i sig är väl inte så farligt.. Dock PPD-testet som hon sprutade in i min arm va ju inte skrattretande direkt.. Fy faen va ont det gjorde! Tur att lilla damen va som en ren sockertopp =)
Ska dit igen på fredag, för avläsning av testet.. Sen blir det en hel massa sprutor efter det. Jippie??
Hmm.. dagmamman ska opereras på måndag, så sen blir det dagis för mitt lilla troll =/ Han har vart där o hälsat på o trivdes då bra, men jag ska ju ärligt erkänna att jag kan bli lite av en vanemänniska.. Särskilt vad gäller vem som ska ta hand om mitt barn..
Annars har vi mest bara fesit omkring här hemma idag jag o lilleman. Jag har städat o ja.. han har städat på sitt vis ;P
Gjorde världens godaste lasagne idag, ibland är jag bara för bra med mitt "hittepå" (ibland mindre bra, men det skiter vi o prata om...)
Idag kom han in med mina stövletter (kan även tillägga naken...), tittar upp på mig o säger: - Mamma de här är sssnygga..! (med sitt lilla Noelläsp..)
Bad o bus o nu sover han, o snart hans mamma också...
Imorrn ska jag äntligen få se lilla Alicia! O hennes mamma givetvis - saknar!
Ska även ut o promma med fina Melina =)
Nehe.. tillbaka till o göra ingenting...

Sov så gott!!!

Inga kommentarer: