tisdag 13 april 2010

Mamma


I alla lägen sträcker du ut en hand.
Hos dig får jag vara liten o sårbar precis när jag vill.
Du älskar mig kravlös o innerligt - sådan är även min kärlek till dig.
Du är min klippa när stormen yr.
Du värmer mitt hjärta o min själ.
Hos dig kan jag skratta, hos dig kan jag gråta.
Vårt band är av det starkaste slag, det går aldrig att förstöra.
Jag skulle riva upp land o hav, gå genom eld o vatten, allt för dig.
Du har lärt mig det viktiga i livet.
Du har visat mig vad sann kärlek är.
Dina omfamningar läker tusen sår.
Ditt skratt ger bubblande lycka.
Du ger ditt allt till mig o min familj, det betyder så mycket så jag har svårt att sätta ord på det.
Det lättaste är väl kanske o säga:
Mamma - Jag älskar dig!!!

2 kommentarer:

Jossefinan sa...

vad vore man utan sin mamma. hoppas att våra barn ser på oss med samma ögon en dag..=) då kan vi skatta oss lycliga..=) puss

77 sa...

fyyy faaan va fint....precis sååå är det väl ...min mamma är oxå guld värd...din mamma låter fantastisk...kramen