onsdag 14 april 2010

Mini

Blir bara ett litet inlägg..
Haft lite soffmys med gubben.. Kollat på helt meningslösa tv program som vanligt =P
Körningar fram o tillbaka.. Tid som bara sprungit ifrån mig.
Ute o vandrat en härlig runda med Melina.
Hann inte med min älskade Linda o hennes lilla idag. Livet hann ifatt mig o tiden sprang iväg. Vill kunna ägna dem en hel dag, inte bara springa in o säga hej över en kopp kaffe!
Så Linda, jag är verkligen ledsen för avbokningen idag! Vill så gärna träffa er o det hoppas jag du vet!
Lilla Lisa med fina magen kom hit i förmiddags, hade med sig goa frallor =) Alltid trevligt o vi ses på tok för sällan!
Genomförde första hjälpen på min murgröna idag.. Känns som jag skulle gjort det lite tidigare då det inte blev så mycket murgröna kvar =/
Nu blir det en snabbdusch o sen sängen.. Ska jag kanske tvinga min man att vidhålla sitt löfte om o skruva ihop byrån? Får se om jag känner mig snäll..
Bjuder inte på några bilder denna kväll då jag inte orkar vänta på min långsamma dator (eller kanske internetuppkoppling..)
Update tomorrow =)

Melina - the game is on! Tack för att du är min "fightingpartner" =)

Inga kommentarer: