söndag 4 april 2010

Söndag

Nu har precis Jonas kört hemåt igen.. Gud, va roligt det var o ha honom här lite! Inser hur mycket jag verkligen saknar att ha honom närmare (hatar dig Stockholm för att du tog honom!!)
Alltid lika lätt o prata med, alltid lika avslappnad o rolig =)
Jonas är en av mina smarta vänner, bara det älskar jag hos honom.. Slipper reta mig liksom.. haha.. Till sommaren får vi träffa Ida också, det ska bli roligt! Bra kille träffar bra tjej - perfect match liksom ;P
Jaha.. snart ska vi väl sticka till lilla mormis.. Noel säger att han vill sova där inatt.. Vad vill Noels mamma?
Slaget i huvudet frambringade nog mardrömmar.. Har vart en liten plutt här som gråtit nästan hela natten o vart orolig.. =( Mindre roligt.. Han fick en påskkyckling i chokald av Jonas, den va smarrig tyckte lille jag =) Brun överallt, haha..
Usch.. känner att jag mest bara pladdrar loss..
Vad ska vi mer hitta på idag? Ingen aning.. Det får ni reda på ikväll..
Heidau

Inga kommentarer: