tisdag 6 april 2010

Lilla tisdag



Jaha, då sitter man här.. Har ätit en tallrik gröt med linfrön o hallon - gottis!
Lilleman är lämnad hos dagmamman, han har tjatat i flera dagar om att han saknar henne, Olle o barnen =)
Igår va Josse o Lilly här en kaffesväng, jag fick även mina ögonbryn noppade. Ja.. vi kan ju säga att det behövdes, haha.. Tack Jossis!
Va även en sväng uppe hos Jörgen.. Inget golv kvar, haha =) Helena o Erik kom mot kvällningen.. Helena tränade med Rickard, jag kollade på CSI o Erik, ja.. han sov =P
O denna dagen bjuder på.. Ett besök till banken - jippie!!! (eller kanske inte..?)
Ska hämta mina efterlängtade gardiner, har vart en smula jobbigt utan dem. Kanske skulle boka en tid på hälsoringen för min nacke..? Mmm.. kanske..
Ett måste denna dagen är ju absolut o gå ut o promenera lite! Såå härlig sol!!
När jag hämtar lillis hoppas jag att det bär av till Bromölla. Är lille Elvis frisk så ska vi dit på playdate ;)
Höres sen.. har inte tid... haha

Inga kommentarer: