söndag 4 april 2010

Orkar icke


Egentligen orkar jag inte skriva här.. Men gör en liten briefing av mitt ack så intressanta liv =P
På förmiddagen var Maggan o Anders här. Noel fick ett jättepåskägg o ett Nalle Puh pussel - tack! Även elen i badrummet är nu fixad - tack igen =)
Sen kom den röda goffen farande, o i den var en härlig skara inpackad - Mamma, Helena o hennes Erik (gubben ni vet, haha..) Lite fika o många goa skratt senare åkte de hem till Metropolen Karlshamn igen.. ;) Helena hade köpt superduper fina kläder till lilleman i påskpresent - puss på dig hjärtat! Lilla mormis hade köpt ett påskägg med massa godis (som hon själv gillar, så hon kan smaka, haha) Mysimys!
Sen for lilla familjen på 3 raka vägen över åkern (haha.. älskar o överdriva lite..) till Jörgen o Ninas lilla palats. Rivit, slitit, skrattat o grillat.. O skrattat lite till =) Skrattade dock mindre när min älskling fick hela den tunga skottkärran över sig. Fy faaan va rädd jag blev! Han bara låg där.. Det värsta va att jag upptäckte först när vi kom hem o mössan åkte av att det faktiskt gått hål.. Man blir helt kall inuti.. Tror att jag ska sova inne hos honom inatt.. Är sjukt löjlig o daltig jag vet. Men har man kämpat som vi gjort för att få honom så är man kanske lite löjlig.. Eller jag är iallafall..
Självklart har vi även idag hunnit med lite städning o fixing and piffing =)
Bytt gardiner o tvättat tyget till stolarna, and so on...
Imorrn kommer vår älskade Jonas hit!!!! Tyvärr kan hans fina Ida inte komma, då hon har fullt upp på annat håll. Ska bli så roligt att träffa honom!!!
Sen ska lilleman till mamma... Hon ville ha honom över natten.. Får se vad jag känner imorrn ;)
Nehe.. nu somnar min gamla gubbe bredvid mig i soffan.. Ska hämta rullatorn så han kan gå in till sängen...

Sov gott alla!!!!

Inga kommentarer: