torsdag 1 april 2010

Snart jobb


Jaha, nu blir det snart till o sticka iväg o jobba.. sista natten denna veckan!
Va o lämnade mig lönelapp innan idag.. Hoppas jag lämnade den på rätt ställe =/
Sen körde vi hem till lilla mormis o fikade.. Jag o Rickard körde in en runda till stan o handlade lite fint till Noel =)
Igår va Helena här med sin Erik, vi beställde god mat o hade det trevligt =) Dock har Noel bestämt att Erik heter "Gubben", haha..
Tog premiärduschen i nya badrummet imorse, fy f*n va gött!!! Är så nöjd med varenda detalj där inne! Det är ju så man ska känna. På väg hem från mormis körde vi inom Jörgens o Ninas nya hus. Där kommer bli sååå mysigt! Noel hade väldigt svårt o slita sig, både från farfar o från alla nya häftiga saker i det fina huset.. Men när jag vaknar imorgon så ska vi cykla upp dit =)
Har precis skickat in min deklaration.. Rickard skulle visst ändra något på sin, så den får han minsann fixa själv.. annars kladdar jag säkert till det ;P
Kanske skulle betala lite räkningar innan man sticker? Helst inte...
Känner att jag inte har något direkt givande o printa här idag, då jag ärligt talat är ganska trött..
Sov gott på er!

Inga kommentarer: