onsdag 31 mars 2010

Vakna


Mhmm.. det gjorde jag alldeles för tidigt idag.. Vaknade lite över 13 (?) Känner mig pigg iallafall =)
Hade ett litet missöde med badrummet igår... De hade glömt o foga på några ställen.. Mamma fick som vanligt ett rejält raseribryt. Tycker att när man betalar så mycket pengar för något så ska det vara, perfekt, felfritt! De kände nog mitt hat o min ilska.. För de skulle inte alls kunna komma samma dag (igår då..) Jag morrade som en riktig lejoninna i bilen när Rickard talade om detta.. Efter 5 minuter ringde de -Kan vi komma vid 15-tiden idag o åtgärda felen? Haha.. Klart de kunde!!! Så nu är det snart komplett. Ska ta min premiärdusch idag =)
Va på Rinkaby Rör igår o beställde en duschdörr 4500:-, billigt va??? (eller inte..) O då anses ändå detta stället vara ett av de med bra priser.. Jaja.. tyvärr så är det ju en nödvändighet.. Tänkte först tvinga Rickard att stå för hålet varje gång jag duschade, tills jag insåg att då måste jag göra samma för honom.. No way ;P
Höll löftet till mig själv igår.. Cyklade till jobbet! (o givetvis hem) Ska dock leta fram ett par vantar till kvällens cykling, ja.. o en mössa.. Va riktigt kyligt vid dessa tider på dygnet (eller var det för att jag cyklade så snabbt..?)
Även fast badrummet inte är riktigt färdigt så åkte de nya krukorna upp igår. My God va snyggt det blev! Nästan bättre än vad jag trott =)
Nu ska jag strax göra mig iordning o cykla (japp, min nya bästis - cykelpelle..) upp till Deborah. Hon ska bjuda mig o Petra på frallor, mums!!!
Min man måste engagera sig lite o sänka sadeln bara.. för han har ställt in den efter sin längd (ja.. o alla som sett oss vet att det skiljer en smula på våra längder..) Klämde o knep lite här o där, haha..
Nepp, back to reality!

Inga kommentarer: