fredag 2 april 2010

Riva riva riva












Idag sa mina pojkar hejdå till mig vid 11-snåret.. Då stack de upp till Jörgens o Ninas nya hus. Jag fick ligga kvar o sova lite då jag jobbat natt..
Vaknade vid 12.30, slängde i mig några knäckebröd o en kopp te. Sen tog jag min silvriga mustang o trampade upp till huset jag också =)
Hela det gamla köket är utslitet o nästan alla tapeter på nedanvåningen. Med en god paus för lite korvgrillning o några extra för kaffe =) Har vart en helt underbar dag!
Lilleman älskar deras nya hus (o stora trädgård)! Far o flänger som en skållad råtta, haha.. Självklart ville han inte åka bilen med pappa hem, utan på mammas vackra cykel ;)
Kajsa var också där en sväng, så roligt o se henne!!!
Va väl hemma vid halv sju tiden (tror jag...) Då fick det bli raka vägen ner i plurret för lille goe. Han va brun som en..... Hans kinder o haka va som riktiga rosenknoppar där han satt i baljan, mammas älsk! Kanske inte så konstigt, lilla skogsmulle.. Fick bli en rejäl insmörjning på kinderna.
Han somnade på 5 röda sekunder när han väl fått sin välling =)
Nu ska jag ha roligt, jag ska tvinga min man o städa här lite, haha.. Vill röja upp lite, får ett sinnessläpp annars...
Hepp, hej o iväj!

Inga kommentarer: