måndag 12 april 2010

Guud va trött!!!

Idag har jag vart hos lilla Malin - min alldeles egna bröllopsfotograf. Har lagt upp planer om både ditt o datt =) Hon har många goda idéer! O hon bjöd på kaffe, i de största kaffekopparna jag någonsin har skådat. Inte mig emot då jag älskar kaffe! =) Titta gärna in på hennes blogg: www.gmlt.se - mycket trevlig läsning o mycket fina bilder!
Sen fick jag provåka Elektras nya bil ( ja, Helena då.. men heter numera Elektra..) Den gick som en oljad blixt! Ja.. nästan iallafall ;)
Direkt efter åkturen åkte jag hem o svidade om till mjukiskläder o hämtade mina killar, vi stack upp till Jörgens o Ninas nya hus. Fullt ös medvetslös som vanligt på lilleman. Vi va o hämtade pizza.. Då lyckades han självklart snubbla o skrapa upp hela hakan, fint de! ;)
Nu ska jag ärligt erkänna att jag orkar knappt sitta upp..
Ska hoppa in i duschen, sen ska jag minsann gå o lägga mig. Får nog ta o städa bilen imorrn förmiddag istället... Ska ju in till Previa på hälsoundersökning också.. Kul kul..
Nehe.. sov gott alla!

O ja... för er som undrar - jag är fortfarande irriterad, försöker bara att bortse från det.

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för en jättetrevlig eftermiddag! <3