onsdag 21 april 2010

Livet


Jaha.. blir inte mycket bloggande när liten man är sjuk..
De senaste dygnet har bestått av kräk, bajs, feberyrande, vätskeersättning.. And so on.. Ja, ni hör ju själva hur roligt vi har det.
Tackar Gud för min lilla mamma som hjälpte mig under den hårdaste pärsen igår!
Han har vart "vaken" nästan hela natten. Yrat, gråtit o vart rädd.. Jag har haft honom hårt i min famn o Rickard har petat i honom vätska o välling med tesked..
Det är otroligt jobbigt när man känner sig så hjälplös, önskar över allt annat att jag kunde ta över - så han kunde slippa!
Va o kollade nacken igår, blir röntgen på den ja..
Previa idag, trevlig dam, mycket otäcka sprutor!
Noel har spenderat de senaste dygnen i sin puff i vardagsrummet, svävande mellan sömn o vakenhet.. Han har fått behålla allt i magen (om man nu kan kalla så lite för allt..) idag. Ska försöka få i honom lite soppa om en stund..
Har gjort ännu en avbockning idag, tärnklänning med tillbehör är inköpt! Woohooo =)
Nej, nu ska jag joina mina killar som har lite mys..
Känner mig lite konstig i magen... Nej nej nej, tack!
Ha det gott alla!

Inga kommentarer: