onsdag 21 april 2010

Glädjeskutt!


Efter att ha sovit i stort sett hela dagen o vart allmänt borta är nu min lille grabb på väg tillbaka!
Han fick en supp, en liten stund efter det satte han sig käpprakt upp. Ville ha dricka o något att äta. Som den fjant man är dukade jag upp en hel bricka till honom, så han verkligen kunde välja precis vad han ville =) Han åt en hel banan o drack lite av alla drickor han fått =) Alvedonen han fått innan har inte hjälp ett dugg, så det var lite halvskumt ändå..
Efter en stund kommer Rickard in till mig.. -Jag tror att han har bajsat lite.. Mhhmm, svarar jag.. Men vi kan ju nu konstatera att lite var inte fallet. MY GOD!!! Fick helt enkelt bli duschen för lilleman. Så mamma, nu är jag ren o fin, sa han =)
Nu går munnen i ett, helt underbart!!!
Blev lite sur på mig själv för att jag är så klantig.. Fick ju ta klorin i duschen för o mörda alla illvillga baskelusker.. Självklart var jag tvungen att skvätta lite på mina helt nya svarta leggings. Varför liksom?
Jaha.. har i stort sett inte åstadkommit något idag.. Bakat en kaka.. Lagat mat.. Jo, minsann, jag har städat badrummet ;P
Väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig så jag kan krypa ner i sängen..
Vad bjuder morgondagen på? Ska bli spännande =)

Förresten.. För att göra min sambo ännu mer hysterisk så har jag börjat göra veckorlistor. Vad som ska göras här hemma under veckorna.. Tycker om att ha lite koll så.. Rickard kallar mig kontrollfreak o lappälskare, jag tycker att han är helt ute o seglar, haha.. ;) Tur att han älskar mig som jag är..!

Kakan på bilden är det jag har bakat idag, o ja.. den är så god som den ser ut =)
Testa gärna, finns på:


1 kommentar:

77 sa...

Underbart att han mår bättre lilleman...de där med vecko listor ska jag nog anamma...behövs till en själv om inte annat....ha de gott kram mia