måndag 19 april 2010

Lite ångest



Dagislämningen idag gick bra, ända tills lilleman insåg att vi (ja, jag o Rickard då..) inte skulle stanna kvar där. Sög sig fast vid sin mamma som en blodigel o grät stora tårar.. Fy!!!!! Så hemskt o så jobbigt!
Satte mig i bilen o körde hem till min lilla mamma.. Lyckades säkert hålla mig i en timme innan jag ringde till dagis =P Då var allt tipptopp, han gick omkring o spatserade som en liten major =)
Nu tjatar han hela tiden om att han vill tillbaka dit, känns okej nu... Tar ett litet tag o smälta bara..
Jag har hjälpt min kära mor o baka biskvier idag. Bakproffsen i sitt esse kan jag säga, haha..
I pauserna hann vi käka lite lunch o färga hennes hår.
Sen kom lille o store =) Pappa Rickard skulle till tandläkaren (som hamnade på en alltför dyr peng..) o Noel stannade kvar hos oss o lekte.. Helst bara med sin mamma.. Mamma, mamma, mamma...
Noel hann med o träffa sin lilla farfar en sväng innan kvällningen också. Huset växer fram, så duktig så!

Jag o Noel kollade på Top Model o kelade..
Noel: Jag älskar min filt mamma
Jag: Jaaa.. den älskar dig också..
Noel: Jag älskar dig mamma oskå (också) med..
Jag: (varm i hela hjärtat) O mamma älskar dig hjärtat!
Noel: Jaaaa mamma.. jag älskar dig med oskå
Visst dör man lite? Värre lyckorus kan man nog inte hitta =)
Något som också förgyllde var under reklamen.. Ni vet den reklamen med The Ark? O han den lite halvhomokillen med magjacka..? Jo, den gick..
Noel: Maaamma.. de e pappa dää
HAHAHAHA!
Jaha, o imorrn ska jag till läkaren för o kolla min nacke som fortfarande är kass.
O nu kommer ångesten.. Noel ska iväg.. På semester med sin mormor o morfar.. i 4 dagar!!!
Hjälp, hur ska jag klara mig????
Ibland får man väl ge med sig =) Han kommer få superskoj, medans jag ska sova med hans kudde som ett litet psykfall ;)
Nej.. nu går Rickard här o trampar..
Sov gott alla!

Skänker Dig en liten extra tanke ikväll!!! Du vet själv vem du är.. Varma kramar!

Inga kommentarer: