söndag 18 april 2010

Lilla söndag är förbi



Härlig dag må jag säga.
Lilla damen från Aroma Tech har vart här o städat halva mitt hus idag, nice =)
Jossefinan kom en snabbis på en kopp kaffe o lite snack. Vi fick sitta ute o frysa ihjäl för lilleman va helt enkelt bara tvungen att vara ute o leka just då ;)
Sen kom hela gänget - mamma, Helena o Erik. Snacka om att det blev fart på lilla hjärtat då!
Käkade god mat o hade det mys! Erik lekte så vilt så han va genomsvettig, haha..
Rickard skjutsade hem lilla mamma, o Helena o Erik stannade kvar. Erik bakade en amerikansk kaka - gott, sött o väääldigt mäktigt =)
Hyrde en film när lilleman hade somnat - Old Dogs, sanslöst rolig, kan verkligen rekomendera denna film. Vi skrattade så vi tjöt!
Måste även tacka min kära syster som har hjälpt mig o "tassa" de sista benen på sängen. Finns tydligen bildbevis på detta.. Vill helst inte se hur dessa bilder ser ut ;P Hur kom vi in? O den största frågan.. hur kom vi ut???
Imorrn ska min lille älsk till dagis - stavas vemod för hans mamma. Själv säger han att han längtar o att det ska bli roligt. Det är ju positivt iallafall!
Neee.. lite soffmys med gubben kanske, sen blir det sängen.
God natt på er!

Inga kommentarer: