torsdag 22 april 2010

Nehe du Hanna


Denna dagen har nästintill gjort mig galen.. Lille är så pass pigg så han vill allt o lite till, men ändå inte riktigt "där" än enligt mig. Så denna dagen har vart en kamp, med en hel del inslag av gnäll.
Skönt ändå att han blivit så mycket bättre, kräktes imorse bara, o ingen feber alls.
Imorrn ska vi vara ute (snälla Gud, ge mig sol!!!)
Fattar inte riktigt hur jag kan ha hunnit stoppa i mig så mycket som jag gjort idag - har faktiskt lite ångest ska jag erkänna.. Hatar att bara gå hemma! Men många som vill träffa en när magsjukan har hälsat på... =/ Nu får det bli allvarlig skärpning på denna damen! Självdisciplinen lyste verkligen med sin frånavaro idag. Men imorrn är en ny dag o den börjar vi med friska tag!
Ska faktiskt ställa mig en stund på crosstrainern innan läggdags, kan ju kanske få bort en del av dagens feeding frenzy ;)
Imorrnkväll ska jag minsann köra in till Sbg o sola lite.. Bara ligga o lyssna på go musik o bara vara..
Har haft en sjuk huvudvärk halva dagen idag, aldrig haft något liknande.. Undra vart den kom ifrån? Jaja.. nu är den borta iallafall o det är huvudsaken.
Hmm.. satt o bläddrade i en tidning idag.. Hittade världens tårta! Såå.. nu har jag (o älsk.. jo han fick va med, haha) bestämt att avboka från Ritz o baka loss till bröllopet istället. Undra om jag blir bannlyst från Ritz nu? Kanske... du får jag baka allt själv för all framtid.. Jo, kanske kan stå ut med det ;P Men.. jag lovar att ingen blir besviken, jag ville äta upp tidningen när jag såg bilden på tårtan! Precis som jag behövde ytterligare socker idag? Nee.. kanske inte. Men ni förstår poängen, haha..
Fatta att jag har gjort en liten minilivsplan.. Ja, så långt kan ni få veta.. Resten får ni veta efter hand =) Än så länge lite småhemlig information.. Är sjukt nöjd med mina planer!

Mia - ja, det är verkligen toppen med veckolistor!!! Underlättar verkligen! Nästa vecka måste vi träffas, då är lilleman säkerligen helt frisk, vill ju inte smitta lille snygg!!! =)

Bjuder på en underbar vårbild från Jörgen o Ninas trädgård - se o njut!

Inga kommentarer: