lördag 20 mars 2010

Valjeviken

Nu sitter jag här vid mitt FarmVille igen.. Börjar nästan bli lite rädd för mig själv, haha..
Väntar på att MH ska komma, ska kolla om han vill ha vår gamla badrumsinredning i någon av sina stugor. Hoppas, hoppas =)
Sen ska vi köra till Rickards kära moder. Jag o Rickard ska ut o gå en runda, sola lite också hoppas jag.. Sen ska vi få låna duschen där hemma. Underbart! Fokusera Hanna.. 1 1/2 vecka kvar. Undvik ytterligare psykbryt..
Ska köra o titta efter glasbetong/glasblock till duschen under nästa vecka hade vi tänkt.. Kommer bli sjukt grannt där inne (som jag tycker om allt som görs här hemma, haha..)
Imorrn är det Noel-Mormor dag. Men imorrn ska mamma o pappa få vara med lite också =) Vi ska plocka upp henne på fömiddagen, så ska vi köra upp till Nytorpet. Lite promenixi o grillning, ska bli sååå härligt!!!
Nehe, nu får jag väl se till o packa ner lite rena kläder, kan ju va en fördel o ha med sig..
I´ll be back...

Inga kommentarer: