fredag 19 mars 2010

Fredag

Sov toklänge idag.. Min käre gubbs försökte skaka liv i mig x antal gånger innan jag lyckades få upp ögonlocken =) Men Guuud va skönt det var!
När vi hämtade little mano så körde vi direkt hem till mamma. 14 pers på middag.. Varmrökt lax, poatis o sås (ni vet sån där sjukt god, som man gärna skulle äta direkt ur skålen med sked..)
Noel åt som en häst, fast han sa att det inte va gott, haha..
Glömde givetvis kameran kvar där hemma, så det bjuds inte på några skojsiga bilder idag..
Noel tog 300 bilder på Helena.. Han tog även bilder på lilla söta Livia. Helena är säker på att han ärvt paparazzi-genen från sin mor ;P (neeee...väl... haha..)
Det är vad vi hunnit med idag, eller ja..
Imorrn är det ändå lite mer som står på schemat.. Tänkte köra iväg o sola, sen MÅSTE jag ut o gå imorrn. Någon som är sugen på en rejäl runda?
Fick reda på idag att Johan tänker kidnappa Rickard i slutet på april, de ska iväg på crosstävling. De kommer säkert få det roligt! Är glad att han har vänner med samma intressen, då hans sambo har total avsaknad av dessa.. haha..
Ahh.. tänk.. på måndag kommer de o börjar med badrummet! Längtar så jag nästan kräks! Måste ju iväg o köpa krukorna of my dreams.. Hoppas de finns kvar, annars försvinner meningen med livet (kanske inte riktigt så dramatiskt men ändå..) Lila metallic.. Ja, ni bara hör ju hur snygga de är ;)
Nej.. nu ska jag varva ner lite, sen blir det sängen i hopp om o kunna sova..
Sov gött!

Inga kommentarer: