måndag 29 mars 2010

Sådärja..

Nu va kameran i min ägo igen =)
Va tänkt att vi skulle fara till Lisa o Maja idag, men ingen som svarar i luren.. synd...
Har köpt en liten present till Maja, länge sedan hon fyllde, men vill ge henne något från Noel ändå..
Hepp... Bokat in jobb för denna veckan också.. Tis, ons, tors natt. Ska vara här i Norje, så jag ska minsann ta mig i kragen o cykla.. Det går t.o.m snabbare att cykla dit =)
Har för övrigt resterande av veckan relativt bokad, lagom är bäst! Ska lämna gardinerna imorrn, de öpnnar 13(!?) Lite halvlustig tid, men måste få det gjort nu..
Har idag knåpat ihop alla adresserna till inbjudningskorten à la bröllop, duktiga jag =P
Även räknat ut hur många som ska ha bröllopsbakelser, hur många barn o hur många vuxna.. Jobbigt, men nu är det färdigt! =)
Nehe nu kommer min kära syster, så nu ska jag avlägsna mig...
Har försökt o lägga ut bilder på Lindas o Martins lilla underverk, men det ville sig inte. Grattis till er iallafall!!! Ring mig!!! Puss
Kan tydligen inte lägga ut några bilder alls.....
HE*VETE!!!!!!

Inga kommentarer: