tisdag 2 mars 2010

Sömniga jag


Nu är jag verkligen helt off (så hänsyn får tas om det blir lite stavfel..)
Dagen har gått i 190.. Fick parkera nästintill i ankdammen för att pappa Rickard skulle kunna följa med. Tror ändå att lite friskluft får en att må bättre, lite sol på näsan också för den delen..
Sen åkte vi hem till Jörgen, mamma o pappa fick sig lite gott kaffe o Noel fick en hel massa kel =)
Sen har sysslorna avlöst varandra här hemma..
Tog 100 år o somna mitt lilla barn, han somnade inte förrän åtta-snåret. Då var det bara till o attackera tvättmaskinen som började pipa o va färdig.. När jag var färdig i tvättstugan.. Ja, vad ser jag då? Där sitter lille Noel o tittar på tv (bredvid sin pappa som sussar så sött..) Bara o börja om igen.. Tröttade ut honom rejäljt, så det tog inte många sekunder innan han däckade, haha..
Min son kan räkna till fem! Obeskrivligt stolt! Vad som kommer efter fem kan ju disskuteras.. Innan idag lät det såhär: ett, tåå, tee, fyja, fem, soffa, fem, fem, soffa, bord.. Kan man annat än o le? Nee, trodde väl det ;)
Är som vanligt nöjd efter att Elin har röjt i mitt hår! Så skönt att bli lite piffad =)
Nej, nu däckar jag nog snart ner bland tangenterna... Morgondagen bjuder på en god lunch med min fina Linda - garanterat på Thai =) Får se om stora bebismagen får plats.. Den ska snart komma ut minsann, så jag kan få snusa den lite i nacken.. Mys!!!

Inga kommentarer: