onsdag 3 mars 2010

Himmel



Alltså.. jag känner mig som en ny människa av detta väder! Precis som jag vaknat upp ut en lång vinterdvala.
Dagen har vart fullspäckad med härligheter. Lilleman hoppade över dagmamman o stannade hemma idag, mest bara för att få mysa lite med farfar o gamlafarfar som kom hit =)
De kom hit vid 9 imorse o har hållt på o fixa o dona o vårt sovrum, det blir så fint! Nästan alla tapeter är uppe o det blir gudagrannt =) Imorrn blir det resten av tapeterna o sedan golv.. Sen ska jag pimpa vårt sovrum minsann! Ahhh.. längtar!!! Ska bli obeskrivligt skönt o få sova i den nya sängen =)
Vid lunch körde jag till Karlshamn o lunchade med min Linda o vackra magen, vi åt som vanligt för 10 personer, haha.. Så härligt o bara sitta o äta o småprata! Sen spatserade vi upp på torget, jag hade bestämt att lite vita tulpaner skulle vara väldigt passande på mitt köksbord..
Sen bar det hemåt igen, med alla sysslor det innebär.
Vi beställde pizza, för jag var för lat för o laga mat. Gott! Dock hade jag ätit lite för många ballerina kex innan, så jag orkade inte så mycket pizza.. haha.. det ena nyttiga avlöser det andra ;P
Sen fick jag lite besök av fina Melina framåt kvällningen, lite kaffe o snickelisnack med henne är aldrig fel! Hon ska troligtvis göra en visit imorrn också, mycket mycket trevligt!
Imorrn kommer även mojjan hit på en kopp kaffe efter sitt Valjeviken. Härligt!
Store älsk mår bättre... inte bra, men bättre iallafall. Går på rätt håll alltså =)
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag nog fanken sova...
Nej, det ska jag inte, jag ska se GREYS först!!!!!!
Tjopp

Inga kommentarer: