tisdag 9 mars 2010

Snart godnatt..




Är helt slut efter en toppendag. Lille somnade för en liten stund sedan, även han helt slut..
Vilken unge han har vart idag. Helt femjävlig o tosig! Lite svårt o veta hur man ska tackla det när man inte är van vid att han är sådan.. Hoppas han vaknar på rätt sida imorrn =)
Mycket har stått på dagens schema.. Vi har vart på Bobergs o lämnat/hämtat papper angående Rickards sjukskrivning.. Helt toppad som vanligt var lilleman när han såg alla maskiner, haha..
Va o handlade på Coop, ja.. det var ju en historia i sig som tog väldigt lång tid, med en unge som ville allt som hans mamma o pappa inte ville... Han vill mest bara leka tafatt mellan hyllorna o gärna stjäla godis, samtidigt som han säger: -Betala först (ingen dubbelmoral där inte..!)
Sen skulle vi inom Mjällby Trä, men då fick minsann mamma o Noel sitta kvar i bilen.. Pappa hade fått en släng av dödsångest efter Coopresan ;P
O innan allt farande så har det vart städning o rensning på hög nivå här hemma, vilket dock inte syns, men jag vet ju om att vi gjort det iallafall, haha..
Jörgen skulle bara testa hur svårt det va o dra ner plastmattan på väggarna i badrummet, i vips, så va halva badrummet nere. Han jobbar o sliter varje gång han är här den stackars mannen..
O nu ska jag snart ta min kropp o gå in i badrummet o rensa ut allt i hyllorna (längtar kanske inte så mycket..) men tyvärr hoppar ju inte grejerna ut av sig själv..
Middagen här hemma med Nina o Jörgen va som alltid trevlig. På menyn stod det köttfärslimpa med persilja o senap, till det persiljemos (ja.. jag gillar persilja...) O till efterrätt, fransk chokladtårta med vispgrädde. Är fortfarande som en stoppad korv vill jag lova...
Nu har Nina bara en månad kvar i skolan! Märks att hon längtar nu =) Tiden har ändå gått snabbt, jag tycker att hon har vart suveränt duktig o flitig! Du är fantastisk!
Kanske skulle duscha med... Medans jag har en dusch...
Nu kallar gubben på mig... ;)
God natt! (imorrn väntar mig en minst lika full dag...)

O som ni ser på bilderna hittade min son mina glasögon innan... Hittat ögon mamma, sa han.. Jaja.. tur att någon använder dem =)
ps. Becca älskling... ring mig snart....

Inga kommentarer: