onsdag 10 mars 2010

Sjukt trött


Har sovit dåligt as hell inatt. Mest bara legat o snurrat o blivit varm.. Hatar dessa nätter! Tur för mig då att jag inte ska sova på 4 nätter =P
Något mildare lämning av barnet idag, fick dock sjunga "skala banan" ungefär 25 gånger mellan Norje o Mjällby.. Ganska många gånger då alltså... O visst, tårar var det, men kanske inte lika många..
Nu är det mest buller o brak här hemma, då badrummet snart är non existing. Vårt badrum var så fult så det är snyggare nu.. utan allt, haha.. Okej, en smula överdrift kanske.. Likaså här har vi ett rum som kommer bli sanslöst vackert ;) Klart jag tycker det iof, jag har ju vart med o valt det (läs-valt nästintill själv, haha..)
Får ärligt talat små psykbryt här hemma med jämna mellanrum, då ja har lite problem med oordning.. Lite pedant o så har jag alltid vart, lugnade mig lite när jag fick Noel.. Men ja, alla som har renoverat vet att det inte finns en uns av ordning o reda.. Hitta vad? Man är typ glad om man hittar ut ur rummet.. Jag får inre stress utav detta (jo, jag kan bli stressad, tro det eller ej..)
Jag lider mycket av detta själv, dock undviker jag att visa det för min omgivning, är bra på o svälja.. =/
Jaja... nog med "tyckasyndommigsjälv" rader..
Fryser som ett as, tror jag ska krypa ner lite i soffan..
Vid tre kommer det besök till Noel (jo, jag har kommit på att inte så många kommer för vår skull längre, haha..) mormor, morfar o moster Helena. Okej, de är ju lite nyfikna på det nya sovrummet också ;)
Innan dess ska hinnas mycket, så soffepausen kan nog inte bli så lång....

Inga kommentarer: